keskiviikko 6. marraskuuta 2013

Ehdokkaana TSOP:n edustajistoon



Olen ehdolla Tampereen Seudun Osuuspankin edustajistoon,  jäsenalue 8.  Tampere, G-listalla numero 180. Miksikö?

Olen Tampereen yliopistosta valmistunut filosofian tohtori (FT), ja suorittanut myös  Master of Business and Administration (MBA) tutkinnon Svenska Handelshögskolanissa. Kaupallinen koulutukseni auttaa minua ymmärtämään taloustieteeseen liittyviä asioita, mutta haluan oppia lisää siitä, miten pankki toimii, miten raha liikkuu, ja mitkä voimat siihen vaikuttavat.

Olen asunut Tampereella yli 20 vuotta ja ollut tämän ajan Tampereen Seudun Osuuspankin omistajajäsen. Pyrin tuomaan edustajistossa esille tavallisen asiakkaan raha-asioiden hoitoon liittyviä asioita, myös sijoitus- ja vakuutustoimintaa koskevia sellaisia.

Pankki on palvellut minua ja perhettäni hyvin, mutta olen huolestunut siitä, että tärkeät raha-asiat hoidetaan nykyään kasvottomasti netissä tai puhelimessa tuntemattomien virkailijoiden kanssa. Toivon pankiltani henkilökohtaista palvelua ja haluan asioida tutun ja luotettavan virkailijan kanssa. Haluan myös, että pankkini tuntee yhteiskuntavastuuta ja tekee järkevää ja eettisesti hyväksyttävää sijoitustoimintaa, ja tarjoaa monipuolisia ja edullisia palveluita tamperelaisille yrityksille.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sain G-listalaisista kolmanneksi eniten ääniä, mutta en tällä kertaa päässyt edustajistoon. Sinne valittiin listan eniten ääniä saanut, kokenut emeritus prof. Pertti Järvinen. Suuret onnittelut hänelle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti